Llibres que m'agraden

Hola petits somiadors, avui us diré tres dels meus llibres preferits. En primer lloc tinc After . Es un llibre que em vaig llegir molt e...

Hola petits somiadors, avui us diré tres dels meus llibres preferits.

En primer lloc tinc After. Es un llibre que em vaig llegir molt emocionada. Tracta d'una noia que comença la universitat i a partir d'aquell moment li passen aventures romàntiques molt interessats.



En segon lloc està Hus Hus. Aquest llibre tracta d'una noia que coneix a un noi amb un petit talent. Això els hi complica la vida, tenint que afrontar noves i inesperades aventures. El primer llibre va ser molt bo, encara que el segon no em va enganxar tant.







En tercer i ultim lloc, tenim a Los hombres quer no amaban a las mujeres. Es una novel·la policíaca. Tracta de dos investigadors que investiguen una desaparició. ES molt interessant i misteriosa.

Espero que us agradin les meves recomanacions. Somieu bé.

You Might Also Like

0 comentarios